Heippa taas!

Enpä ole aikaisemmin tajunnut teille luontoihmisille kertoa harrastuksestani. Olen parikymmentä vuotta  harrastanut ajopuiden keräilyä ja tehnyt niistä luonnon muovaamaa taidetta. Harrastus alkoi ensin omaksi iloksi ja jossakin vaiheessa mopo karkasi käsistä ja harrastus laajeni. Olen pitänyt taidenäyttelyitä lähinnä kirjastoissa. En ole saanut toimintaani minkäänlaisia apurahoja tai avustuksia. Näyttelyt olen pitänyt omalla kustannuksella. Esineet eivät ole myuytävänä, koska ne on uniikkeja jokainen.Kahta samanlaista ei luonnosta löydy. Ajopuista olen tehnyt tauluja ja ns. tilataideteoksia joita pidetöään pylvään päällä. Kierrätyksen mestarina olen näyttelypylväät tehnyt paksuista vesijohtoputken pätkistä, joita olen saanut täältä Oulun kaupungin työmailta ilmaiseksi. Taidepuusepän taitoja käyttäen olen sitten itse tehnyt niihin kannet ja jalustat ja maalannut ne vaaleiksi. Laitan joskus kuvia niistä, niin näette miten hienoja ne loppujen lopuksi ovat. Nyt olen ostelemassa vanhaa kansakoulua, johon perustan pysyvän luontogallerian ja sen yhteyteen tulee sitten käsityömyymälä ja taidepuusepän verstas. Ilmoittelen kyllä sitten, jos hanke toteutuu. Mutkia tuntuu olevan matkassa, mutta sinnitellään..